Hoe kunnen wij u helpen?

Populaire onderwerpen: verzending, retour, betaling

Bestellen

Hoe kan ik mijn eigen gepersonaliseerde product maken?

Dat is heel erg makkelijk! Het ontwerpproces bestaat namelijk uit 3 eenvoudige stappen. Je kunt iedere foto, logo of tekst gebruiken voor je ontwerp. 1) Kies het product, 2) Upload design en/of afbeelding en 3) Afrekenen. Als je even geen inspiratie hebt, kun je ook gebruik maken van onze ontwerpsjablonen. Niemand verdient een saai telefoonhoesje!

Kan ik kiezen voor een afbeelding op een transparante achtergrond?

Ja, dat is mogelijk en bevelen wij dan ook aan! Onze Customizer ondersteunt PNG-afbeeldingen met een transparante achtergrond.

Zijn er verschillende bestandsformaten die ik kan uploaden en kan ik ook zelf een bestand maken?

In onze Customizer kun je de volgende afbeeldingen uploaden: JPG, PNG en stilstaande GIF afbeeldingen. Het bestand mag maximaal 6 MB groot zijn. Hoe hoger de resolutie is van de afbeelding die je uploadt, hoe beter het eindresultaat zal worden.
Je kunt je ontwerp ook van tevoren zelf ontwerpen in een programma als Adobe Photoshop of gratis in een tool als Pixlr. Het bestand dat je gaat opslaan, moet een van de genoemde bestandsformaten zijn. Vervolgens kun je je afbeelding uploaden in onze Customizer. Houd bij het ontwerpen wel altijd rekening met een snijmarge van 3mm aan alle zijkanten en ook rondom de camera.

Kan ik afbeeldingen van het internet gebruiken?

Zolang de afbeelding beschikt over het juiste formaat (JPG, PNG of GIF), kun je iedere afbeelding kiezen. Houdt er wel rekening mee dat afbeeldingen van internet, en met name van social media-sites als Facebook, vaak beschikken over een lage resolutie. Aan te raden is dus om te kijken of de afbeelding van internet in een dusdanige resolutie is, dat jij tevreden zult zijn met je eindresultaat. Zorg er bovendien voor dat wanneer je gebruik maakt van een afbeelding van het internet, dat je geen inbreuk maakt op de handelsmerken van auteursrechten of eigendomsrechten. Ben je hier niet helemaal zeker van? Je kunt het altijd navragen bij de fotograaf.

Kan ik ook logo’s gebruiken?

Wanneer het logo een JPG, PNG of (stilstaande) GIF bestandsformaat is, kun je deze gewoon gebruiken. Het is belangrijk om de auteursrechten en handelsmerkrechten te controleren bij het uploaden van een logo in onze Customizer. Het logo moet van jouw zijn of je moet de toestemming hebben om het logo te gebruiken. Weet je niet zeker of jij de eigenaar bent van het logo / handelsmerk? Neem dan contact op met de maker van het logo.

Wat moet mijn computer kunnen om een product te personaliseren?

Onze Customizer ondersteunt de volgende browsers: Internet Explorer (IE9) of nieuwer, Google Chrome, Firefox en Apple Safari. Zolang je computer een van deze browsers bevat, kun jij je producten bij ons personaliseren. Wil je uploaden vanaf een mobiel apparaat? Dan is dit mogelijk met alle Android-software en voor de iPhone en iPad is dit mogelijk voor alle IOS software dat ouder is dan de IOS 6.

Ik ontvang een foutmelding op het moment dat ik wil bestellen, hoe kan dit?

Als er een probleem optreedt bij het maken van je bestelling vanwege een fout, een foto die je niet kunt uploaden uploaden of een artikel dat je niet kunt bestellen, controleer dan het volgende:

- Voldoet je browser aan de vereisten? Onze Customizer ondersteunt namelijk alleen het gebruik van de volgende browsers: Internet Explorer 9 (IE) of nieuwer, Google Chrome, Firefox en Apple Safari. Een foto uploaden vanaf je mobiele apparaat is ook mogelijk. Dit kan namelijk met alle Android-software en voor iPhone en iPad is het mogelijk met alles wat ouder is dan de IOS 6.

- Is de afbeelding wel een JPG, PNG of (stilstaande) GIF afbeelding?

- Overschrijdt de afbeelding misschien het maximum van 6 MB? Als dit het geval is, kun je de afbeelding verkleinen en het vervolgens opnieuw proberen.

- Controleer of je internetverbinding stabiel genoeg is en van een behoorlijke snelheid is voorzien (5mbps +). Als je twijfelt, plaatst de router dan dichterbij je computer of gebruik een directe kabelverbinding.

Is het mogelijk om een alternatief bezorgadres op te geven?

Ja, je krijgt altijd de mogelijkheid om een alternatief bezorgadres in te vullen tijdens het voltooien van je bestelling.

Er is een fout opgetreden tijdens het bestellen en nu is mijn winkelmandje leeg. Is dit nog op te lossen?

Als er geen foutmelding is gekomen tijdens het bestellen, dan kun je je bestelling gemakkelijk terugvinden in je account.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
FAQs

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een verzendmethode met een trackinglink gekozen hebt, ontvang je de link om je bestelling te volgen via e-mail. Je vindt deze link in de verzendbevestiging die je van ons hebt gekregen. Als je erop klikt, word je doorgestuurd naar de webpagina van de vervoerder die je gekozen hebt.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW
  • Tracked (Bpost)€ 3,26
  • Standaard (Bpost)€ 2,44
  • Premium (Bpost)€ 4,92

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
5 April - Goede vrijdag
27 April - Koningsdag
13 Mei - Hemelvaart
24 Mei - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag