Black Friday & Cyber Monday Sale: 15% korting op 2 hoesjes! Code: BLACK20

Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Retouren

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik mijn product retourneer?

Omdat het gepersonaliseerde producten zijn, kunnen wij het geld van je bestelling niet terugstorten. Het product is namelijk persoonlijk voor jou gemaakt.

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
Vragen

PROMOTIES

Gratis cadeauverpakking en persoonlijk kaartje bij jouw hoesje.

  • 1) Ontwerp een telefoonhoesje met jouw favoriete foto's. Doe dit online, je kan gewoon binnen blijven!
  • 2) Schrijf een persoonlijke boodschap op een gratis cadeaukaartje. Voeg hem toe aan je winkelwagen.
  • 3) Alle hoesjes worden ingepakt in cadeaupapier.
Algemene voorwaarden: Maximaal 1 gratis kaart en cadeauverpakking per besteld hoesje. Aanbieding is geldig tot en met 24/12/2020.

Black Friday & Cyber Monday

Koop 2 of meer hoesjes en krijg 15% korting. Gebruik kortingscode: BLACK20. Algemene voorwaarden: De Kortingscode BLACK20 is alleen van toepassing op telefoon en iPad hoesjes. Kortingscodes zijn niet cumulatief en zijn niet van toepassing op verzendkosten. Aanbieding geldig tot 23:59 uur op 30-11-2020.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW
  • Premium (GLS) () € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS) () € 2,89
  • Standard (Bpost) () € 2,44

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
10 April - Goede vrijdag
13 April - Paasmaandag
27 April - Koningsdag
5 Mei - Bevrijdingsdag
21 Mei - Hemelvaart
1 Juni - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag