Black Friday & Cyber Monday Sale: 15% korting op 2 hoesjes! Code: BLACK20

Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Verzending

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW
  • Premium (GLS) () € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS) () € 2,89
  • Standard (Bpost) () € 2,44

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Levertijd verzending = productietijd + verzendtijd

De levertijd is de productietijd samen met de verzendtijd. Bestel je meerdere artikelen met ieder een andere productietijd? Dan worden alle artikelen verzonden op het moment dat je bestelling compleet is.

De productietijd van een artikel is te vinden op de pagina van het artikel.

Levertijd:

Standard (geen track&trace): 4-5 werkdagen (€2.50)
Ophaalpunt UPS: voglende werkdagen ophalen bij Accespoint (€3.95)
Track&trace GLS: voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis (€4.95)
SuperSnel: op werkdagen en zondag voor 23:59 uur besteld- volgende werkdag in huis (€6.95)

Past mijn bestelling door de brievenbus?

In de meeste gevallen moet je tekenen voor het ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat jij of iemand anders beschikbaar is om de bestelling in ontvangst te nemen. Als het afleveradres geen toegankelijke brievenbus heeft, maak dan gebruik van een alternatief adres. Als je verzending aan ons wordt geretourneerd, dan brengen we de kosten voor het terugzenden van de bestelling bij jou in rekening.

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
10 April - Goede vrijdag
13 April - Paasmaandag
27 April - Koningsdag
5 Mei - Bevrijdingsdag
21 Mei - Hemelvaart
1 Juni - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
Vragen

PROMOTIES

Gratis cadeauverpakking en persoonlijk kaartje bij jouw hoesje.

  • 1) Ontwerp een telefoonhoesje met jouw favoriete foto's. Doe dit online, je kan gewoon binnen blijven!
  • 2) Schrijf een persoonlijke boodschap op een gratis cadeaukaartje. Voeg hem toe aan je winkelwagen.
  • 3) Alle hoesjes worden ingepakt in cadeaupapier.
Algemene voorwaarden: Maximaal 1 gratis kaart en cadeauverpakking per besteld hoesje. Aanbieding is geldig tot en met 24/12/2020.

Black Friday & Cyber Monday

Koop 2 of meer hoesjes en krijg 15% korting. Gebruik kortingscode: BLACK20. Algemene voorwaarden: De Kortingscode BLACK20 is alleen van toepassing op telefoon en iPad hoesjes. Kortingscodes zijn niet cumulatief en zijn niet van toepassing op verzendkosten. Aanbieding geldig tot 23:59 uur op 30-11-2020.

Wat is er veranderd door COVID-19?

In verband met de wereldwijde uitbraak van het COVID-19 virus willen we je graag informeren over de extra genomen maatregelen.
Allereerst erg belangrijk om te melden dat we nog steeds volop produceren en op tijd onze orders versturen. De levering van de order kan echter wel wat langer op zich laten wachten. Zoals altijd zullen we je bij iedere order een verwachte verzenddatum met bijbehorende levertijden tonen. Zodra je order is verstuurd vragen we in sommige situaties om wat extra geduld, ongeveer een week, mocht het wat langer duren. Onze transport partners doen hun uiterste om alle orders zo snel mogelijk af te leveren, echter is er momenteel sprake van extreem toegenome vraag en zijn er ook in transport extra veiligheidsmaatregelen noodzakelijk. Wij zijn continue in contact met onze partners en doen er alles aan om vertragingen te voorkomen.
Conform de richtlijnen van de autoriteiten werkt zoveel mogelijk personeel vanuit huis indien de functie dat toelaat. Voor het productie team hebben we extra veiligheidsmaatregelen genomen met aangepaste werktijden, verspreiden van werk en voorkomen van onnodig contact en bewegingen van goederen en medewerkers. Onze werkplekken worden dagelijks gereindigd en het personeel draagt standaard een mondkapje en handschoenen in het productie proces. Uiteraard worden alle orders met dezelfde hoge kwaliteitsstandaarden geproduceerd en verstuurd.
We stellen je extra begrip en support zeer op prijs.
Stay Safe

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW
  • Premium (GLS) () € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS) () € 2,89
  • Standard (Bpost) () € 2,44

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
10 April - Goede vrijdag
13 April - Paasmaandag
27 April - Koningsdag
5 Mei - Bevrijdingsdag
21 Mei - Hemelvaart
1 Juni - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag